29 Mart 2012 Perşembe

küllerim de söyler miydi aşk aşk diye??



bir çocuk gibi 
korkuyorum dikenden 
en çok da gül'den
tuttuğumda kanatıyor ama nefesim kesiliyor
çocuk gibi canım yanıyor
ağlıyorum her defasında
hem cemre düşmüş gönlüme
hem kışları yaşamaktayım kendi yüreğimde.
hem filizlenen dallarım var
hem üşüyorum.
bilindik buzdan kaleler mi
toprağın ilk yeşermesi mi bilmiyorum
ama 
paketinin içinden ilk defa çıkan bembeyaz bir seccade gibi eğilmek secde etmek istiyor bir yanı yüreğimin
bir yanı da bembeyaz yeri kalmayan müsvedde bir defter gibi yakmak istiyor
belkide yakılmak...
külleri de söyler miydi aşk aşk diye ??
küllerim de söyler miydi aşk aşk diye??




geziniyordum siteden siteye gecenin bir köründe, bu yazı çıktı karşıma... evet dedim tamam işte bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder