26 Şubat 2012 Pazar

yazarsız


Uzaklaşan kuşlar görüyorum 

Kanatlarında kırık hayaller... 
Yarım yalnızlıklar, 
Çığlık çığlığa 
Kayboluyor sesleri boşlukta... 





Mühürlü dudaklar görüyorum 
Söylenmesi zor gelen sözcükleri saklıyorlar içlerinde. 
Neleri değiştireceğinden habersiz, 
Son kullanma tarihleri geçiyor daha sonra... 





Kaçamak bakışlar görüyorum 
Yakalanmak ve yakalanmamak arasında 
Çekimser rollerine devam etme eğiliminde olan... 
Bakışların gölgesinde hızlanan kalp ritmleri... 





Tedirgin parmaklar görüyorum. 
Iki kelimeyi birleştirirken enter tuşuna ne kadar uzak olduğunu anlayıp 
Backspace'e teslim olan... 
Neleri değiştireceğini bilmeksizln 
Ertelendikçe hep daha zor gelen... 





Sayfaları boş defterler görüyorum. 
Kalemlerin yazmadığı, 
Silgilerln silmediği... 
Hiçbir nesnenin görevini yapmadığı hallere şahit oluyorum... 
Ucu kırık bir kalemin bir daha yazamayacak oluşundaki 
acıyı hlssedlyorum... 





Gidiyorum, 
Yolun nereye götüreceğinden habersiz 
Kendi yönümü çiziyorum... 
Gidiyorum, 
Geride bırakacaklarımın 
Hata adını almadan önce 
Gülümseyerek baktığım onca anının arasından sıyrılarak... 
Git gide koyulaşan karanlıkta 
Bende kayboluyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder