26 Şubat 2012 Pazar

Bilinçaltından eski sevgiliyi söküp atmak




Eski sevgiliyi unutmak mıydır en zor olan, yoksa uzun zamandan beri alışılmış olunan yalnız olmama daha doğrusu olamama duygusu mudur?
Çok zaman oldu tarihi hatırlamıyorum. Bir yazı okudum -tam da zamanında karşıma çıkmıştı- Başlığı yanlış hatırlamıyor isem şöyleydi;

BİLİNÇALTINDAN ESKİ SEVGİLİYİ SÖKÜP ATMAK..

dırı rı rımmm..

Görünce aklıma direk Secret kitabındaki çekim yasası geldi. Acaba dedim bu yazıyı okumayı çok mu istedim. Yazıyı okumadan önce daha doğrusu metni açmadan önce nedense 1-2 sn duraksadım. Sonra bu duraksamayı düşününce dedim ki, Hey Parafin yoksa sen bu çocuğu unutmak mı istemiyorsun. Sonra bir ver yansın ettikten sonra başladım okumaya.
Malum bilindiği üzere bilinçaltı hadi onu geçtim beynin nasıl çalıştığını bilmiyoruz. Ama bir kaç uzman bir yöntem bulmuş, belki duymuşsunuzdur. NLP YÖNTEMİ

Şimdi eski sevgilinizin, arkadaşınızın, kendinizin artık neyi unutmak onun yüzünden ağlamak istemiyorsanız gözünüzün önünde onu canlandırıyorsunuz. Mümkün olduğunca kanlı canlı renkli olmalı görüntü. Sonra bu görüntünün alt köşesine kendi resimlerinizden en beğendiğiniz, size can kan veren hayatı sevdirenini seçip -siyah beyaz olarak yalnız- yerleştiriyorsunuz. Sonra kendi resminizi ekranın altından alarak eski sevgilinizin resmini kaplayacak şekilde büyültüyor ve renklendiriyorsunuz.

İşte bu kadar...
Canınız sıkıldıkça, hırsınızı çıkartmak istediğinizde yapın.
Bilmiyorum ne kadar doğru, ama ufak bir şey.. Denemeye değer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder